LED


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

KBW jeli


KBW Jeli dilancar
LUBUK BONGOR, 19 JULAI 2010  – Sejumlah 30 buah motosikal berkuasa tinggi dengan kekuatan 40 orang ahli daripada Kelantan Bike Week (KBW) dekat sini berkonvoi dari Rantau Panjang ke Lubuk Bongor bagi merasmikan Kelab Motosikal Berkuasa Tinggi Jeli.
Konvoi mengegarkan Jeli itu membabitkan seluruh pemilik dan peminat motosikal berkuasa tinggi Kelantan dan perasmiannya diadakan di padang awam dekat sini.
Pengerusi Kelab Motorsikal Berkuasa Tinggi Jeli, Shahaharudin Sulaiman berkata, penubuhan kelab itu bertujuan menggalakkan masyarakat bercuti ditempat-tempat menarik yang ada dalam negara khusunya di negeri ini.
Menurutnya, usaha ini bukan sahaja dapat membantu meningkatkan ekonomi penduduk tempatan bahkan mempromosikan tempat-tempat menarik untuk dikunjungi.
"Jelajah ke daerah-dearah sebagai contohnya merupakan salah satu cara kelab ini untuk mempromosikannya dan perkara ini secara tidak langsung akan membuka peluang kepada ahli-ahli kami sendiri meneroka bidang-bidang baru yang menampakkan hasil kelak.
"Selain itu, menerusi kelab ianya secara tidak langsung membina hubungan kemesraan dan mengeratkan silaturrahim antara ahli,"katanya.
Hadir merasmikan kelab KBW Jeli ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Balah, Datuk Abd.Aziz Derashid dan Bendahari Persatuan Kelantan Bike Week (KBW) Nik Badrul Nik Omar, Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Persekutian (JKKP) Lubuk Bongor, Zaini Mamat.
Kata Shaharuddin, sehingga kini terdapat enam org ahli KBW di Jeli dan pihaknya akan berusaha menambah ahli bagi memantapkan KBW Jeli.

No comments:

Post a Comment