LED


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

prostarians with village family in lubok bongor












































































































UiTM OPKIM.JPG
Sebahagian ahli Kelab Prostar bergambar sebelum program bermula.


LUBOK BONGOR,9 OGOS 2011 - Seramai 97 ahli kelab Prostar(Program Sihat Tanpa AIDS Untuk Remaja) UiTM Machang dekat sini berkampung di parlimen Jeli 2hari 1 malam.

Program "Prostarians With Village Family " itu adalah antara pemangkin untuk membentuk peribadi ahli kelab supaya lebih berdikari, prihatin dan menyayangi anggota masyarakat yang lain.

Timbalan Rektor UiTM Machang, Tn Hj Muhammad Shukri berkata,Prostar masuk kampung itu merupakan medium terbaik bagi menambah pengetahuan dan mendedahkan pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) dengan kerja-kerja amal serta khidmat komuniti kepada masyarakat.

Menurutnya,program bukan sahaja proses pembelajaran di luar bilik darjah yang mampu membina jati diri seseorang mahasiswa tetapi program itu membolehkan mereka mengenali secara lebih dekat keadaan sosioekonomi penduduk di kawasan parlimen Jeli.

Hadir sama ke majlis penyerahan anak angkat ialah Pegawai Khas Ahli Parlimen Jeli, Mat Abu Hamat dan Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Persekutuan (JKKKP) Lubok Bongor, Zaini Mama

No comments:

Post a Comment