LED


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

PROJEK smk JELI2


Projek SMK Jeli 2 lancar
RENYUK, 21 JULAI 2010  – Projek pembinaan sebuah lagi sekolah menengah dianggarkan berjumlah RM20  juta di Parlimen Jeli dekat sini lancar dan bakal menyaksikan satu lagi perubahan besar Jeli nanti.

Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Persekutuan (JKKKP) Mukim Lubok Bongor, Zaini Mamat berkata, projek kemudahan pendidikan yang sedang di jalankan ini adalah kemudahan untuk rakyat.

“Soal pendidikan sentiasa menjadi keutamaan di Parlimen Jeli dan Dato’ Sri Mustapa Mohamed cukup menekankan perkara ini dalam usaha membangunkan Jeli menerusi pendidikan.

“Kemudahan di sediakan kerajaan ini akan memberikan manfaat kepada kira-kira 3,000 penduduk sekitar membabitkan kira-kira 600 buah rumah.

“Jika sebelum ini ada di antara pelajar terpaksa berulang alik samada bersekolah di Kuala Balah mahupun di Jeli, siap kelak projek ini setidak-tidaknya mengurangkan kos perbelanjaan ibu bapa di sini kerana jarak sekolah telah dekat.

Beliau berkata, projek membina dan menyiapkan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Jeli 2 yang dijangka siap September ini semakin rancak dan giat dilaksanakan oleh konraktor yang dilantik.

No comments:

Post a Comment