LED


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

Rakyat diajak bersyukur - Mustapa


Rakyat diajak bersyukur - Mustapa
LUBOK BONGOR,20 OKTOBER 2010 - Projek pembinaan Sekolah Menengah Kebangsaan Jeli (2) di kampung Lubok Bongor akan mencetus implikasi besar kepada penduduk di sini dan rakyat diajak bersykur dengan nikmat tersebut.
Ahli Parlimen Jeli,Dato' Sri Mustapa Mohamed berkata, siap kelak projek berkenaan taraf sosio ekonomi penduduk terutama di kawasan Lubok Bongor dan Renyuk mendapat impaknya.
Menurutnya, kemasukan pelajar dan berkemungkinan lebih 50 kakitangan sekolah secara tidak langsung membantu penduduk di sini hidupa dalam keadaan selesa.
"Inilah nikmat pembangunan yang diberikan kerajaan yang ada pada hari ini,semua ini adalah hasil sokongan dan kerjasama semua rakyat yang percaya dengan kemampuan kerajaan pada hari ini.     
"Jadi,nikmat ini dinikmati semua rakyat tidak kira dibandar mahupun luar bandar,inilah juga nikmat dari kemakmuran yang ada pada hari ini,oleh yang demikian kita perlu menjaganya demi kebaikan semua lebih-lebih lagi generasi akan datang,"katannya pada majlis ramah mesra bersama penduduk Lubok Bongor dekat sini.
Hadir sama Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Balah,Datuk Abd.Aziz Derashid dan Pentadbir Mukim,Rodzi Mohamed.
Projek pembinaan sekolah menengah dianggarkan berjumlah RM20 juta di Parlimen Jeli dekat sini lancar dan bakal menyaksikan satu lagi perubahan besar Jeli nanti.
Projek kemudahan pendidikan yang sedang di jalankan ini adalah kemudahan untuk rakyat.

No comments:

Post a Comment