LED


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

seharian di desa bersama anak angkat mrsm jeli


Semalaman di Jeli.jpg
Sebahagian pelajar bergambar selepas menyertai program riadah di Lubok Bongor.Gambar kecil : Anis.


LUBOK BONGOR, 17 FEBRUARI 2011 - Penyertaan 166 pelajar tingkatan lima MRSM Jeli sempena program Semalaman Di Jeli di buah kampung dekat sini disifatkan cukup menyeronokkan.

Pengarah program, Mohd Anis Eilham,17,berkata, usaha bagi menjayakan aktiviti lama memang sudah lama dinantikan oleh pelajar untuk membuka membuka minda kepada persekitaran baru di luar kawasan maktab.

Mohd Anis berkata, ia merupakan langkah terbaik untuk mengasah bakat kepimpinan, kemahiran sosial dan komunikasi dalam menjayakan aktiviti ini.

“Terima kasih tidak terhingga kepada Adun yang memberikan sokongan dan penduduk Kampung Lubok Bongor dan Kampung Bukit Jering yang sudi menerima kedatangan kami dengan hati dan tangan terbuka.

“Tidak dilupa juga kepada pihak pengurusan maktab yang memberikan kerjasama dan merestui program ini dijalankan, guru yang memberikan sokongan yang padu dan tunjuk ajar kepada kami pelajar tingkatan lima yang member komitmen tinggi untuk jayakan aktiviti tersebut,” katanya.

Menurutnya lagi, banyak pendedahan baru seperti mengikut keluarga angkat melakukan kerja harian dan melakukan khidmat masyarakat seperti gotong royong.

“Aktiviti itu perlu diteruskan dari masa ke semasa bagi menjana minda yang lebih ke depan untuk persediaan melangkah ke peringkat university,” katanya.

No comments:

Post a Comment